Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
PK

"Za komunistů se špatně nežilo, v létě bylo vedro v zimě sněžilo. Z jara tály ledy, byly povodně, to jste milé děti přišli o hodně.":-)

3 0
možnosti
JH

Jasná a nezpochybnitelná statistická data, takže se tu kritici zmůžou jen na úrážky autora. To je úroveň RvRv

2 8
možnosti
ZS

Kde chybí argumenty co jiného zbývá. Bohužel jsem si v roce 89 myslel, že se to zlepší, bohužel jsem se ve většině mýlil

3 3
možnosti
LJ

Demokratická diskuse ;-D To je výsměch

0 0
možnosti
MR

M91i83l51a79n 54R55a80d97e10k

26. 8. 2013 16:25

rekl bych ze je mi autora lito, ale neni, je mi lito tech par rozumnych lidi v Cesku kteri zase dojedou na takoveto zrudy.

4 2
možnosti
LJ

A teď mě dejte monitorovat, odposlouchávat, možná vám za to váš soudruh majitel, dnes čestný a čístý  podnikatel poděkuje. Čest práci nevolníci v redakci.

0 0
možnosti

Komunisto! ... a horší nadávku jsem v hlavě opravdu nenašel ... ale ... jste ještě mladý ...

5 2
možnosti
MD

S pravem na svuj nazor, s pravem byt presvedcen, ze nemusi byt spravny.

1 0
možnosti
LJ

Vážená redakce, vy mi svými vymázávkani taky můžete.

1 0
možnosti
PP

Chytrý kluk by pouvažoval, proč s ním nesouhlasí tolik lidí, kteří tu dobu, o které tak krásně píše,žili. A opravdu chytrý kluk by hned potom hledal jinou partaj. Přeji ti hodně štěstí, ať ta puberta dlouho netrvá.

5 0
možnosti
BM

To již není puberta ale........100 dukátů;-(

2 0
možnosti
MD

Ono to bude trochu slozitejsi. Vybudovali a nevybudovali. Dokazali predevsim plytvat

lidskymi schopnostmi tak, ze pri pomeru budovani/plytvani, pritom co bylo skutecne vytvoreno, mel 'zapad' z otvirani bran trochu chmury. Dnes uz je nema, pochopitelne.

Kdo by mel chmury z mirne zahnivajiciho kompostu.

2 0
možnosti
ZS

Koukám na tu kritiku jak tu bylo špatně. Tak pro srovnání. Kolik se postavilo kilometrů dálnic tehdy a kolik dnes a za jakou cenu, kolik bylo elektrifikovaných železničních tratí a kolik dnes, kolik se postavilo bytů a kolik dnes a jaký byl nájem tehdy a dnes, kolik bylo postaveno obchodů na vesnicích a kolik jich funguje dnes, kolik stála elektřina, plyn, voda tehdy a kolik dnes, kolik bylo nezaměstnaných a kolik jich je dnes, kolik lidí bylo v exekucích a kolik dnes, kolik lidí bylo ve vězeních a kolik dnes, jaká byla soběstačnost státu ve výrobě potravin a jaká je dnes a mohlo by se pokračovat. Ano dnes můžu veřejně říci, že prezident je vůl, tehdy to nešlo, dnes mohu cestovat kam chci, pokud na to mám, tehdy to nešlo. Dnes mohu studovat, pokud na to mám finance, tehdy pokud jsem byl blbý, tak ani peníze moc nepomohly. Tehdy veškerý průmysl, zemědělství patřilo státu, dnes snad ani nepotřebujeme ministerstvo průmyslu, protože nám většinou už nepatří nic.

3 6
možnosti
RK

Ještě jste zapoměl na výrobu lokomotiv a také, kolik se odlilo oceli ;-D. Diskutovat s komunistou nemá cenu, ale kde ten režim máte soudruhu Sychro ?

4 2
možnosti