Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
MZ

a víte co? mně se to líbí, jsem rád, že existují i takové názory a člověk tak ví, že žijeme ve správné době, protože vás za to nikdo nezavírá do kriminálu nebo do dolů. Takže ač si myslím, že obhajujete zlo, mám za vás radost, že na vás nikdo neuplaňuje "alternativní" lidská práva

6 0
možnosti
JZ

J62a59n 66Z67e50l79e73n80k90a

11. 6. 2014 13:10

Nějak nechápu význam tototo blogu. To fakt obhajujete ta bolševická svinstva?

15 0
možnosti
VC

Fakt je obhajuje. Jeho pitomost lze ještě obhájit mládím. Až nám trochu zestárne, pan Jirka, bude to těžší.

3 0
možnosti
PN

P54e61t64r 51N48ě31m76e39c

11. 6. 2014 13:02

A kolik bylo zavrazdeno "obycejnych" lidi pohranicnikama ?

13 0
možnosti
PP

Samozřejmě vtipkuje. Třeba ten udávaný počet zadržených občanů při výjezdu a žádný v opačném směru. A do mrtvých pohraničníků se počítají i ti, co se postříleli navzájem či spáchali sebevraždu, když to tam již nemohli vydržet.

10 0
možnosti
OV

No vida. Mohli se na to vykašlat, nemuseli umírat a nemuselo zbytečně umírat mnoho set lidí kvůli přiblblé idei a přiblblému režimu.

12 0
možnosti
JL

Tak Vám ten výplod lehce upravím.  Většina pohraničníků zemřela při výkonu služby nehodou - sebevraždou,  zastřelením kolegou atd. Při přestřelce s uprchlíky zemřelo 10 z nich.

20 1
možnosti
Foto

No jako vtip dobrý, ale jestli to myslíte vážně, tak fakt nevím, co si o tom mám myslet. To je výsměch všem obětem, kteří byli zabiti u hranic, jen proto, že nechtěli žít v ČSSR. Ta ochrana hranic totiž nebyla kvůli ochraně před západem, ale měla zabránit odchodu vlastního obyvatelstva.

26 0
možnosti

...a tak přišli sovětští agenti :-/

11 0
možnosti
JK

J48a20n 30K82o84z84á91k

11. 6. 2014 9:31

V roce 1973 jsem nastoupil ZVS u PS Nová Bystřice. Tolik pitomců jsem do té doby neviděl. U čety jsme pouze dva  úspěšně absolvovali devátou třídu. Vyučení byli všichni(horník, opravář zem. strojů, kuchař, švec). Jejich schopnost uvěřit při politickém školení všem nesmyslům, byla obdivuhodná. Po dvou měsících jsem byl jako politicky nespolehlivý přeřazen k silničnímu a mostnímu vojsku(pokračovatel PTP). Ti kteří zůstali, nebyli strážci našeho bezpečí, ale lidé bez mozku, kteří nemohli pochopit, že komunisti lžou.

29 0
možnosti
PU

P94e11t31r 40U64h19e71r

11. 6. 2014 9:24

Hermane, jestli jsi chlap a máš koule, sejdeme se a cos tu napsal, mi řekneš do očí. Tak kdy a kde?

10 0
možnosti