Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

O těch padesátých létech vám vyprávěli vaši soudruzi? Těm nevěřte ani slovo, strašně lžou.

1 0
možnosti
Foto

Určitě nelhali víc, než tihle: Oběti brněnského odsunu německého obyvatelstva ve světle archivních pramenů:

Dezinformace (lidovci, landsmašaft, česká televize):

Některé české prameny udávají, že při celé vysídlovací akci z Pohořelic mělo zemřít 1.691 osob a německá strana udává celkový počet 4.140 osob. Historik Schildberger uvádí, že masové hroby nalezneme v Pohořelicích, Mikulově i na rakouské straně. (brněnský deník.cz Historik Schildberger: Odsun Němců si dokola připomínáme. Jak masochisté.

Fakta:

Jedná-li se o historický ověřitelné zdroje, tak se jednalo o 1.691 obětí, z toho tři zemřeli při samotném pochodu z Brna do Pohořelic, 1.062 zemřelo na rakouské straně, zbytek připadal na oběti z pohořelického tábora a okolních obcí v důsledku nemocí, vyčerpání i přirozených úmrtí.

Žampach po srovnání všech dostupných seznamů dospěl k číslu 455 osob, které byly pochovány za Pohořelicemi a provizorním hřbitovem (na pohřebišti). Jména se ve většině seznamů (celkově šest) opakují, což dává přesné číslo 417 jmenných osob.

Tyto záznamy vycházejí ze záznamů policejních, Hochmannových a zdejší fary. Zápis z pléna ze dne 21. 11. 1945 o žádosti proplacení částky za vykopání 457 hrobů. Z toho vyplývá, že číslo na pomníku je jednoznačně nesprávné.

V Městském úřadu v Pohořelicích jsou dva svazky matriky. První obsahuje 303 jmen, které Ota Filip připočetl ke svému odhadu 535 osob, takže došlo k počtu kolem 800 jmen, které je uvedeno na pamětní desce v Pohořelicích. Další svazek obsahuje počet obětí kolem 450 osob. Všechna jména se opakují v dalších seznamech, takže je nutné zohledňovat duplicitu uvedených jmen

0 1
možnosti

P81a14v31e69l 26V61l26a61s

14. 9. 2017 10:46

Bezprávím je prosáklá nejen justice ale zejména správní orgány.. Je až neuvěřitelné co dokážou s bezbrannými občany provést. K tomu přistupují i advokáti, kteří se dokážou chovat jako největší šmejdi. Ode mne si JUDr, Zorka Černohorská vzala zálohu 8000 Kč a nic neprovedla, každý advokát odmítl zastupování i potvrzení o odmítnutí. Řízení na Advokátní komoře byla šaráda, kde mi tvrdili, že když advokát něco provede bez souhlasu klienta má právo na dvojnásobek odměny. Stavební řízení na odstranění nepovolené stavby zasahující do mého domu se táhne v Příbrami více než 7 let, blokuje mi prodej nemovitosti a od stavebního úřadu pana J .Pavlů se mi dostává pouze šikany a obstrukcí. Nepovolenou stavbu tiše . stavebníkovi užívat a na mne provádí nátlak a šikanu.. To za peníze daňových poplatníků kterých mají stále málo. Obecně tvrdím, že prostí lidé jsou mnohem víc bezbranější než za totáče.!!

0 0
možnosti
Foto

!!!!Souhlasím s Vámi,

Třeba se mi stalo, že advokátka se mi snažila namluvit, že existuje přednostní přestupek (nesmysl). Když se mi stala nehoda, kde jsem mohl bojovat (a bojoval) za vlastní nevinu, tak mi říkala, že by bylo skvělé, kdybych řekl, že jsem strhl řízení (tím bych se stal automaticky viníkem).

Když na přestupkové komisi nezařadili do spisu moje výpovědi, tak jsem je tam zařadil sám a informoval advokátku, ale advokátka mi dala výpověď. Zřejmě z důvodu, aby se případ více natahoval a já více platil. Za deset tisíc, které mě stála jsem musel zařadit vlastní výpovědi do spisu (advokátka si nevšimla nebo nechtěla všimnout, že tam chyběli). 8-o:-/

Dále sranda byla, že svědci (hasiči jako kamarádi policistů), kteří proti mě křivě vypovídali, že jsem do auta vrazil a přeletěl přes motorku, tak ty jsem sundal lékařskou zprávou, která jasně uvedla, že jsem spadl na záda (zlomená lopatka) a utrpěl náraz zboku (zlomenina kyčle) od auta. Advokátka mi po vybrání 10.000 klacků dala okamžitě výpověď, že jsem si dovolil se sám obhajovat. 8-o;-D:-)

Advokát není Váš zaměstnavatel, protože Vy si advokáta platíte, aby Vám pomáhal, nikoliv aby Vás potápěl a Vy mu (nedo)platili za to, že Vás bude obhajovat dlouhodobě. A to tu jde. To nejsou advokátní služby, ale výpalné.

0 0
možnosti
Foto

Zrovna takové chytrácké řeči ze strany motorkářů (také jsem dříve jezdil) pane Roth nesnáším. Já rozjíždím cyklus podle Příběhů bezpráví, kde jsou pouze výpovědi svědků . Já mám tu výhodu, že zde uvádím fakta v podobě spisové značky 12 C 32/2013 a Protokolu z výpovědi svědků.

Nejsem tu od toho, abych někoho urážel, ale mnohem lepší bude pane Roth, když někdy na takový soud půjdete s námi (Hlásenský ani ti důchodci nebyli komunisti) a nebudete zde uvádět rozumy, které jste získal sledováním pořadu "Soudní síň." !!

Ono je lepší sedět doma na zadku nebo na motorce, nikde nebýt, ale rozdávat na blogu rozumy jako soudkyně Barbara. Kdyby Vás to zajímalo, tak s Hlásenským nejsme stalinisté, ale živnostníci a drobní podnikatelé ;-) :-D :-D :-P

Co tím v úvodu autor chtěl říci, že soudce porušoval zákony, zejména ten první a celkem 5 svědků bylo u toho včetně sepsání se Protokolu. Nedělejte ze sebe pane Roth už vícekrát hlupáka. RvRvRv

0 0
možnosti
Foto

Inu, problém je v tom, pane Hermane, že jste publikoval text, kterého nejste autorem, protože se jedná v podstatě jen o skladbu citací a přepisu z protokolu. A pravidla podobné texty zkrátka zakazují, proto byl text stažen na Váš osobní blog a příště prosím vkládejte text s vlastním obsahem.

Díky za pochopení

Patrik Banga

admin

1 0
možnosti
Foto

J21a28k24u25b 93R71o12t60h

14. 9. 2017 9:53

Z vašeho podivného blábolu si asi těžko někdo udělá představu, o co šlo. To se vám asi vysvětlit nechtělo.

Ale jako zapálenému komunistovi (který se zde dřív netajil láskou ke krvavému stalinismu) vám říkám jedno - vy si rozhodně neberte do ústního otvoru bolševické pojetí práva v 50. letech. Vy ne!;-€

3 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS